Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 8 de setembre del 2013

Melmelada de figues (aromatitzades)

Quines vacances més llargues del meu blog, haure d'agafar-m'ho més seriament sinó millor no tenir-lo, ja,jaja.

Avui tafanejant per la web he trobat una recepte interessant que ja he possat a la pràctica, tant senzill com la melmela de figues "com ja diu el rètol".

Necessitem primer saber on comprar o on agafar les figues, jo per sort tinc la vinya que sempre va bé. Aquest matí he anat tot xino-xano cap a la vinya, he agafat 2 kg. de figues (a part d'altres coses que hi he fet que ara no venen al cas).

Bé aquí va la recepte:

2 Kg. de figues
800 grs. de sucre
1/2 suc de llimona
1 culladara de canyella

Pelem i tallem ben petites les figues i ho posem tot a la cassola a foc mitjà, més o menys ens uns 30 o 35 minuts i anar-ho remenant.

Un cop ja estigui fet, si us agrada amb trossos ja es queda així, però com a mi no m'hi agraden ho passo per la batedora. Ho deixem refredar i ho posem en pots de vidre, que un cop omplerts els deixarem girats cap avall per que fagi el buit.

Us asseguro que esta molt i molt bó i ho podeu acompanyar de un bon formatge o una bona torrada.

Bon profit!

2 comentaris:

  1. jo mateixa em comento, segons la meva companya de feina "La Montse" està molt bona, quina llàstima que aquest cop no he fet cap foto, ostres tu, quina ràbia.

    ResponElimina
  2. Isabel t'ha faltat la foto eh ??? ........... a la propera ja saps no t'en descuidis. Es molt semblant a la que jo he fet amb pressec. només que jo perque faci el buit bé li poso desseguida que la trec del foc. i la deixo refredat amb els pots de cap avall.
    Petons

    ResponElimina