Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 11 de desembre del 2012

Comencem ...

Realment no sé com començar-lo, de que tractarà? sobre que parlare? uf! em venen un munt de preguntes que no ni jo com respondre...
Ja veurem anirem fent...

Segurament aniré parlant d'una de les meves aficions i per la qual m'agradaria tenir més temps per desenvolupar, tot i que no ho faig gens malament, però segurament ho podria fer millor si tingués més paciència, que això a la cuina és molt important. 

Aquí teniu la primera recepte, encara que comenci pel final, però aquests són els que vaig portar a la feina i realment van volar super ràpid, no els puc acostumar tan bé, mare meva. 

Profiterols farcits de nata i banyats amb xocolata calenta.



Ingredients: 
200 gr. de farina
200 cl. d’aigua
60 gr. de mantega
4 ous
Xocolata per fondre

Pre-escalfem el forn a 170 ºC.



Posem l’aigua amb la mantega al foc fins que es desfaci la mantega, a continuació afegim la farina i remenem amb força, fins que es formi una pilota.
Ho traiem del foc i afegim els ous, d’un amb un i no afegir el següent fins que  l’altre  no s’hagi  fusionat amb la pasta.

Ara amb una mànega pastissera anem fen boletes no molt grans i que estiguin separades (ja que la massa augmenta una miqueta) i les posem al forn uns 30 min, aproximadament, anar-ho mirant (no fos que es cremin, ja,ja,ja).
Un cop tretes del forn les posem a sobre d’una reixa que es ventilin i un cop fredes i fem un tall al mig.

Pel farciment: (nata)

500cl de nata per muntar, es munta molt fàcilment amb la “minipimer” i al final quan ja està quasi muntada s’afegeix el sucre al gust.

Podem posar la nata al moment de servir, o podem posar la nata i congelar-los.

Xocolata:  segons instruccions de cada marca.
Normalment posem la xocolata al bany maria i llavors l’anem desfent, si no la volem tan espessa li podem anar afegint margarina o mantega, fins que ens quedi al gust.

Bon profit!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada